Thursday, September 17, 2009

Jag blir så trött av att vara.


Jag glömde min mobil på jobbet idag. Jäkligt störigt förstås och jag kände mig helt isolerad och avstängd. Men det värsta var ändå att mitt paket som jag beställt och fått en SMS-avi på, gick inte att hämta ut! Jag gick förstås dit och frågade om jag kunde hämta ut det ändå, men det gick inte. Jag fattar inte riktigt varför det inte går... FÅR de inte lämna ut utan avi, eller är det bara det att det är jäkligt jobbigt för dem att leta? Hmm. Får hoppas jag hinner dit imorrn innan de stänger i alla fall.

Mobilen har jag faktiskt varit och hämtat ikväll. Av en slump faktiskt men det känns ju skönare nu när jag vet att jag kan messa folk och sånt där. Men framför allt för att mobilen är min väckarklocka och jag litar inte på att jag skulle vakna utan den.

Nu är jag helt pooped. Borde helt klart sova. Ska nog göra det också. Gonatt.

1 comment:

Bess :-) said...

Hur gjorde man "förr i tiden" Karin, när vi inte hade våra mobiltelefoner??? Då var det bara att vara...
~ Kram!!!