Saturday, November 14, 2009

Är det kappsegling, nej det är lördag


Nä nu får det väl vara nog på den här bloggpausen. Jag ska bättre mig...

Idag är det en såndär seglördag. Skulle egentligen åkt o hälsat på en gammal kursare idag tillsammans med andra gamla kursare. Detta fick dock ställas in för min del eftersom jag blivit förkyld och inte vill riskera att smitta ner någon med mina basilusker. Värdinnan har nämligen en lite bebis, och det är väl mest henne jag tänker på.

Hur som helt, jag skulle gått upp halv nio för att ta tåget, men efter lite "sorry, men jag kommer inte"-sms, somnade jag om och vaknade igen vid halv ett.

Nu borde jag laga mat, jag känner det.

Igår fick jag min vaccinationsspruta. Det gör faktiskt lite ondare i armen än jag trott. Ingen ogenomlidlig smärta alls, känns som träningsvärk. Men, jag var inte alls beredd på det.

No comments: