Sunday, November 29, 2009

Buzz buzz buzz!


Fick ett paket med Neutrogena Visibly Clear 2-in-1 mask från Buzzador för ett tag sedan. Det var dels en större tub och så en massa småprover som jag delat ut här o där, har dem i handväskan... alltid redo! Har använt den själv också och den känns helt okej. Känns lite "mintig" och man blir alldeles len... I synnerhet som mask, gillade jag den. Vill nån ha ett prov så har jag nog fortfarande nåt kvar! Man kan också gå med i Facebook-gruppen Neutrogena Visibly Clear...
Jag har använt några av Neutrogenas produkter tidigare, bla daily scrub och nån make-up remover, men detta var nog faktiskt den produkt som jag varit nöjdast med. Mycket trevlig överraskning.

2 comments:

Bess said...

Den produkten har jag testat, Martin fick den av sin mamma, som jag andvänder. Huden blir lite skubbig när man andvänder den men sen blir huden len & fin :0)
~ Kram

Maria Ådahl said...

Till blogopeden:

magasinet på p1 handlade idag en del om logopedfrågor. Om lärares röstproblem.