Tuesday, October 13, 2009

Åte jag mer godis bleve jag nog sjuk.

Jag har ont i fötterna i alla skor jag har. Idag hade jag ett par stövlar på mej. De sitter inte för tajt har inte för höga klackar och gör egentligen inte ont om jag står still. Men. Så liksom veckar sig ena skaftet på nåt sätt så det skaver precis under fotknölen. Har förstås satt ett förebyggande plåster på platsen men då blir det liksom bara värk istället. Dessutom skaver det aldrig lika på båda fötterna. Kanske lika bra. Eller ja, inte LIKA bra, men bra att det är olika, så är det väl alltid nån fot som är bättre. Den ena foten gör dock ont alltid. Oavsett. Fattar inte vad som hänt. Nån jäkla nerv som är i kläm.

Har roat mig ikväll med att prata grammatik med mamma. Finge jag bestämma, använde vi mer konditonalis. Tycker det är ett bra modus.

1 comment:

Bess said...

Hej Karin!!
Ann-Sofi har ju haft ont i sina fötter eller sin ena fot. Hon undersökte det & det var bara för att hon har dansat balett under sin barndom (hon är ju ungdomlig än... ;0) som hon hade ont i sina fötter, sin fot.
Så kontakta henne, om du vill
How are you?? I´m fine...
~ KRAM KRAM från en Halläning i Skåneland :0)