Sunday, January 17, 2010

Sing a song write a hit...

Det har hänt lite grejer. Jag har hittat min gitarr igen och spelat fingertopparna hårda. Jag o A har gjort en låt. Jag har gjort en låt. Inte för att det är några fantastiska mästerverk, men nånstans måste man ju börja. Det känns bara så himla roligt att det faktiskt går! Nu gäller det bara att hålla det här igång och inte förlora styrfart. Känns lite som ett sånt där kreativt skov som jag hade i våras när jag bara matade ut klänningar och kjolar och annat sköj. Så nu får jag ta mig i kragen och spela lite varje dag. Kanske skulle starta en blog, en låt i veckan eller nåt. Men iofs gick det ju inte så bra med min "en bild om dagen"-blog som jag var med i. Kanske skulle starta upp den igen förresten... hmm... Kreativitet. Årets ord kanske...

1 comment:

Elisabet "Bess" Edvardsson said...

Vad kul med allt du gör Karin!!! Vill med vara kreativ, som du är. (Fast gör lite med scrapbooking, foton & bakning. Men borde baka mer än vad jag gör...) Får kanske höra din låt framöver!!!
~ CIAO Bess